torstai 25. tammikuuta 2018

Shattered

Kuvasin ystävien (kiitos Mira ja Kasa!) kanssa yli kaksi vuotta sitten musiikkivideon. Esiinnyn siinä ensimmäisissä itsekaavoittamissani vaatteissa, jotka olin ommellut ensimmäisen Salpaus-vuoden aikana. Aikomuksenani oli laittaa video tänne blogiin, mutten lopulta sitten koskaan kehdannut. .-D Äsken kuitenkin päädyin katsomaan tuota kyseistä videota, ja taidan lopulta olla valmis julkaisemaan sen!

Musiikki: Backstreet Boys - Shattered

Jokaisella vaatteella on oma luonne/persoona, ja minulla oli huolellisesti suunniteltuna jokin juonikin. En oikein osaa sitä avata, sillä video näyttää nyt jokseenkin sekavalta. Jokainen saa kuitenkin tulkita sitä itse haluamallaan tavalla. .-)

Olen kuvannut myös lopuista kouluaikana tekemistäni vaatteista videon, joten jonain päivänä jaan vielä senkin. Se on tosin vielä täysin editoimaton, joten aikaa menee vielä. Viime aikoina olen saanut myös muita videoideoita. Annan niiden kuitenkin syntyä omalla ajallaan. .-)

2 kommenttia:

  1. Jee, vihdoin julkaisit tämän! Ei hyvänen aika noi mun ilmeet ku olin koko ajan repeemässä tota kuvatessa. .--D Nauroin nytkin melkeen koko videon itelleni. XD Ihana DA. <3

    + Sain lisähupia kun aloin lukea noita tunnisteita ja yhdistelin vierekkäisiä sanoja, esim: "anime-artesaani", "asikas Batman", "essu Fall Out Boy", "hinnoittelu hirtetty", "Kostyymi kritisointia"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, en ollu huomannut tätä sun kommenttia. Kiitos! Olitkin huomannu tän. .-D Voi kauheeta, jätinkö mä sun repeilyilmeet tonne?! .--D Hyvä että sait kunnon naurut! DA! <3 Videon todellinen tähti! Aivan loistavat noi sun tunnistehuomiot. .-DD Jotenkin ihana ajatus, että mulla ois Batman asiakkaana! Ja taisin olla aika ämmä-työntekijä Kostyymissa. .--DD Ja mun pitäis varmaan tehdä itelleni FOB-essu, aloin kiinnostua ajatuksesta. .-D Kiitos vielä kerran! Sä oot hauska. .---D <3

      Poista